ProteinMarket hakkında...

Bundan 5 ay önce kapı barfiksi almaya karar verdim, internet üzerinde araştırırken özellik olarak yeterli bulduğum, fiyat olarak da ne pahalı ne ucuz sayılabilecek birini seçtim. 

Nasıl bir şuursuzluk içinde idiysem satıcı site hakkında hiç araştırma yapmadan satın alma işlemine başladım.

Ödemeyi kredi kartı ile yapmaya çalıştım ancak bir hata verdi. Kredi kartıyla ilgili bir problem olduğunu sanıp ödemeyi havale ile yaptım. Sözkonusu siteden siparişimin alındığına dair mail ve SMS geldi. Her şey yolunda görünüyordu.

Siparişin üzerinden 5-6 gün geçmesine rağmen kargolama yapılmadı, online destek'ten görüştüğüm kişi covid nedeniyle sürecin uzadığını kargolamanın en kısa zamanda yapılacağını ve kargo takip kodunun gönderileceğini söyledi. Bu görüşmenin üzerinden bir hafta geçmek üzereydiki SMS geldi. Firmanın el değiştirdiği bu nedenle bazı gecikmelerin olduğu belirtiliyordu. Neyse dedim, beklemeye devam.... 

Sipariş vermemin üzerinden 20 gün geçmişti ve artık sabrım kalmadı, online destek'ten tekrar yazdım, ürün kargoya verildi denildi. Takip kodunu istedim, sisteme girildiğinde bana gönderileceğini söylediler. 3 gün daha geçti kod gelmemişti, tekrar online destek'e başvurdum. Bir hata olmuş, kargolama yapılamamış, ilgili birime ileteceklerini söylediler. 

Artık beklemeye tahammülüm kalmamıştı, internetten firmayı araştırmaya koyuldum. ŞikayetVar sitesinde bazı olumsuz yorumlar gördüm ve bir çok şikayetin çözümlendiğini gördüm. Siparişi İptal ettim, ancak sözleşme uyarınca para iadesinin belirli bir zaman alacağı söylendi.  Sanırım 1,5 hafta gibi bir süre daha bekledim, süre dolmuştu ama iade yapılmamıştı.

Bu esnada Twitter üzerinde ProteinMarket Mağdurları hesabına denk geldim ve bu durumu sadece benim değil pek çok kişinin yaşadığını öğrendim. ŞikayetVar üzerinden şikayet konusu açtım, konuyu açmamla satıcının benimle iletişime geçmesi 15-20 dk sürdü. Benden birkaç gün zaman istendi ve iadenin yapılacağına dair söz verildi, tamam dedim şikayeti kaldırdım. Verilen tarih geldi ancak para gelmemişti. İlgili kişiyle irtibata geçtim, gün içinde paramı aldım. İki ay gibi bir süre kaybım oldu, ayrıca covid-19 sürecinde herşeyin pahalanması nedeniyle maddi anlamda zarar gördüm.

Benim sözkonusu firma ile deneyimim böyle, ürünü alamadım ancak en azından paramı geri alabildim.

Firmanın güvenilir olup olmadığını ise sizlere bırakıyorum.


Bu blogdaki popüler yayınlar

Her Şey Seninle Başlar - Özet

Gambol Oyunları

Helyostat Nedir?