Kingston Metal USB Bellek

RAM ve Flash Bellek deyince aklıma tek bir marka gelir; Kingston.

Kingston RAM'ler her zaman diğer markalardan pahalı olmuş, fakat pahalı olmasına rağmen kalitesinden dolayı güzel bir makine toplamak isteyenlerin ilk tercihi halini almıştır. Pek çok arkadaşımın ille de Kingston RAM olsun diye ısrar ettikleri günler çok da uzakta değil.

Şimdi ise Kingston USB bellekleri ile adından söz ettiriyor. Elimdeki USB belleği bir arkadaşa kaptırınca yeni bir USB bellek almam gerekti. Arkadaşımla teknosadan farklı ürünlere bakarken yukarıda gördüğünüz bellek dikkatimi çekti. Çok farklı bir tasarımı var, anahtarlık vb. yerlere kolayca takılabiliyor. Üstelik metal gövdesi sayesinde darbelere oldukça dayanıklı olduğu görülüyor. Bu belleği görünce "Kingston yine kalitesini konuşturmuş" demiştim, hemen 30 TL vererek bir tane aldım. Fakat içime de bir kurt düşmedi değil, çünkü teknosa'da ürünler genellikle piyasaya göre biraz daha pahalı ve bazen de kazık denebilecek fiyatlardan satılıyor. Örneğin iki yıl önce Fujifilm fotoğraf makinesi teknosada 940 TL ye satılırken ben aynı cihazı HızlıAL'dan 450 TL ye almıştım.

Derken eve geldim ve internette araştırma yaptım, bu belleğin başka sitelerden 15-30 TL aralığındaki fiyatlarla satın almak mümkün. Fakat kargo ücreti olacağı için en az 20-25 TL civarında bir fiyat ödeyeceğinizi de unutmayın.

Eğer ihtiyacınız varsa bu 16 GB'lık metal gövdeli Kingston USB Belleği almanızı tavsiye ederim..


Bu blogdaki popüler yayınlar

Her Şey Seninle Başlar - Özet

Ayaz Baba

Mutluluğun 7 İlkesi